La raó de l’estruç

20 des.

struz

No és una novel·la, no! es una realitat. Quan tens un caràcter com el meu, d’entrada tens un problema. No és negatiu el què vaig a dir, però el que això comporta si que ho és. Sóc una persona amb forces inquietuds, d’empenta, sempre he estat així, tinc problemes per mantenir-me al marge de l’implicació en qualsevol cosa que faci amb ganes. No sé benbé com, començo a desenvolupar una mena de transformació que em porta a adquirir responsabilitats derivades de la passivitat d’altres membres amb poca implicació. Penso: “Algú ho ha de fer” i com que ningú fa res llavors salta un “Ja me’n encarrego jo” i ja hi som! acabo amb responsabilitats. Doncs avui ha estat un dia d’aquests que el fet aquest m’ha comportat agafar “mala llet”. Son les 6 de la tarda i estic esgotat de lluitar, batallar, debatre i intentar sense fortuna estar en un sol objectiu. Ho tinc molt clar. He fracassat com a individuu i triomfat com a col·lectiu, però a expenses del meu desgast personal. Em repeteixo a mi mateix que hauria de ser més estruç i amagar-me estratègicament quan toca però no ho sé fer. Els estruços tenen raó, és un fet!

Anuncis

Deixa un comentari

