Nous propòsits o com trencar-te la crisma.

8 gen.

NO hi ha  nou any sense tenir nous propòsits (parlo per mi). L’any passat va ser dedicar-me al Blog,  fa dos, deixar de fumar definitivament. Aquest any he canviat de propòsit, i he fet un propòsit molt difícil d’acomplir: Vull fer coses, en el meu dia a dia que em diverteixin. No que siguin correctes, no que siguin convencionals, no que no em suposin un esforç. Vull fer coses diferents, i si em comporta un aprenentatge o formació així serà!.

Primera en la frente (que diuen els españols), Longboard al canto! Vull venir a treballar en aquest peculiar medi de transport. Vull tenir el temps suficient com per venir patinant en aquest Skate super-llarg. Un Longboard vé a ser un skate molt més allargat del que és habitual, no pensat per fer “trucos” sinó per donar més estabilitat al fet de patinar. A partir d’aquí destí incert. Tinc el Longboard que el Mario (el meu cunyat i germà) m’ha deixat, de manera que per practicar ja tinc taula. A veure que en surt. De moment aquest cap de setmana em trencaré la crisma per Barcelona, així adquiriré una millor destresa. O no! Ja veurem! Seguiré informant i fins i tot documentant el meu particular món interior (diria millor univers perquè de estirabots en tinc per donar i per vendre) com diu el títol del meu blog “D’on no n’hi ha no en raja”.

I us deixo un video:

Longboarding amb música impagable.

Anuncis

Deixa un comentari

