Nightcrawler on Longboard

9 gen.

longboard_2

Ahir vaig sortir cansat de treballar, vaig passar pel Mercat de la Concepció a comprar peix (unes cloïses, sardines, que en aquesta època estan perfectes ja que tenen més greix que a l’estiu, i lluç pels nens). Vaig arribar a casa com hiperactiu i em vaig dedicar a fer: Coliflor amb beixamel i pernil gratinada, sardines al forn i Tallarins pels nens. Debacle quan el Martí (que si, ja ho sé, està malalt) va jugar amb el plat i no va voler menjar res… Emprenyamenta i posterior bulla als dos, perquè el Quim estava insuportable. Nens a dormir, biberons, recollir-ho tot (plè de juguets), recollir la taula! no podia més!!!! Vaig agafar el casc i les proteccions i cap a provar el Longboard, m’hi vaig obligar!. De sortida, diré que de petit era ambidextre, concepte que vol dir que podia xutar amb les dos cames i dibuixar amb les dos mans, d’entrada sembla un poder infinit però en realitat és una merda perquè no saps si ets de dretes o d’esquerres durant molt temps, així doncs, vaig provar a veure amb quina cama empeitava el Longboard i amb quina m’aguantava. Va acabar sent que empeito amb la dreta i aguanto amb l’esquerra. Vaig fer varis trams de la Diagonal provan-ho, lentament provant velocitats, empeitar… virar. I quan ja em vaig veure preparat per fotre’m una bona nata, cap a Marina. Vaig anar-hi bé, amb algun que altre moviment de braç a destemps, però bé. Quan vaig agafar la baixada però el longboard es va envelar inevitablement (no tens frens) així que quan ja anava a tota hostia se’m va acudir (diga’m creatiu) una nova manera de frenar… error!!! Em vaig parir una hostia considerable. Per terra! vaig riure jo sol i un “moritu” que estava assentat en un banc. Em vaig aixecar tot digne i vaig tornar-hi. Gran Via i cap a Sant Joan, el vaig pujar i baixar varies vegades, fins que al final, vaig acabar suat però molt i molt satisfet. Em vaig dutxar i quan anava a dormir vaig tenir una conversa per intentar disuadir al Quim de que no era hora de veure els Teletubbies, fins a la 1h de la nit! (al Quim li costa entendre el No). Resum, experiència molt positiva per desconnectar de la meva vida familiar momentàniamen, esport positiu i molt divertit. Per profunditzar. Seguiré informant.

Anuncis

Deixa un comentari

