Divendres molt divendres.

11 gen.

Tinc a tres membres familiars fatal!, febre, tos, masses hores a casa…  pobrets. El pitjor, però està per venir, perquè avui estic fotut jo. De manera que m’espera un cap de setmana d’aquells que faig veure com si no estés malalt i vaig tirant. Difícil. Ahir vaig anar al Barça, i dins del meu programa de conèixer coses noves que em puguin fer feliç, vaig anar a l’Almo2bar, a fer una birra, quan sortiem del partit. Feien una nit de Indi-Hop i Swing, una mena de sessió de ball improvitzada en la que tots els coneixedors del ball ballen amb tothom a qui troben. Suposo que si t’agrada molt ballar deus disfrutar molt, jo, més aviat em vaig fer un fart de riure, però va ser un tema positiu. Esperavem veure a dos amics que ballen de tant en tant allà, però no van venir, així que vam fer una birreta, vam riure i cap a casa. Bon cap de setmana a tothom.

Per engegar-lo us deixo a Matisyahu, un paio jueu amb molt talent.

 

Anuncis

Deixa un comentari

