Grips Varis – Crònica d’un cap de setmana anunciat.

14 gen.

Ja ho anunciava el divendres, el tema no pintava molt optimista. Així va ser. El divendres, nens malalts, Gemma malalta, i jo amb simptomes xungos…. Vam sopar pizza i peli (Madagascar 3), el Martí es va adormir a mitja peli, i la Gemma i jo estavem tan fets pols que el vam seguir al llit. L’endemà el Quim tenia molta tos i estava molt pesadet pobreet!. Vaig fer el dinar i després de dinar vaig intentar fer una migdiada, però la Gemma dormia i jo tenia que cuidar-me primer del Martí i després a l’inversa, es va adormir el Martí i vaig estar pel Quim. Fins que a mitja tarda van arribar els reforços (els meus pares) es va obrir el cel i un raig va il·luminar-nos a tots. Van dur caldet, sopeta i es van endur els nens! així que vaig aprofitar per anar a donar un vol amb l’Skate. Vaig pujar fins a dalt de tot de Passeig de Sant Joan i vaig poder comprovar que fa baixadeta, perquè en algun moment vaig haver de saltar degut al perill que comportava la meva velocitat. Després em vaig dedicar a disfrutar la baixadeta fins a la Ciutadella. Va estar molt bé, em va encantar! Se’m va netejar la ment. Després vaig tornar a casa i vam veure amb la Gemma una peli que em va agradar molt. 50/50. Una peli sobre el càncer vitalista i amb humor. Destecable paper del protagonista i dels secundaris. Molt ben enfocada, amb genial banda sonora (en les que crec que el protagonista col·labora, perquè totes les seves pelis son molt bones com a BSO). Una peli per recomanar. El diumenge vaig fer dinaret i passar fotos del Nadal a l’ordinador, a la tarda, sessió de Teatre al Guasch, Rapunzel, molt divertit i en companyia del Martí i la meva mare. Al vespre, Barça i a dormir. Avui he vingut a treballar en Longboard i al vespre he d’anar a veure El Hobitt en 3d, pinta bé el tema. Sopar, pintes, pipes, amics… pot ser un gran dia tot i el meu refredat.

50-50

Anuncis

Deixa un comentari

