Mals de panxa superiors.

29 gen.

 

Em fa molt mal la panxa. Concretament a la part superior, com a la part de dalt de l’estomac. He anat a casa al migdia i he dormit una estona, a la tarda volia quedar-m’hi però no he pogut perquè m’instal·len el meu nou ordinador de la feina (el nou imac de 27″ un maquinón!!), i hi volia ser. Aquests dies han transcorregut bé.

El cap de setmana, divendres ja vem quedar amb la colla directament al Negre, i els nens van jugar molta estona, després vam anar a sopar a casa (pizza i peli). El dissabte al matí el vaig dedicar juntament amb el Martí i el Dani, a crear un prototip de Longboard de fusta. Així ho vam fer, i després d’algun intent va sortir el meu nou Longboard de proves, el PRZ5 que serà batejat posteriorment, quan es vengui com a model “Mario” que és qui ens ha donat les ales. Fusta de castanyer de les Guilleries, flexible i resistent. L’invent va funcionar, i aquesta setmana he estat provant la taula, i va molt bé!

Haurem de fer petits ajustos, però aviat estarem a tope. Començarem a vendre tant ràpid com poguem. (adjunto fotos)

longboard_tabla

A la tarda vam anar a veure el meu avi i a sopar al Frankfurt Berga amb tota la tropa, llavors vam anar al Negre i a dormir. L’endemà vam anar a esquiar amb tota la trepa i ens ho vam passar molt bé, bones sensacions i diversió. Boles de neu, sol, família, no hi ha res millor!. A la tarda Barça-Osasuna amb un magnífic resultat i diversió, i a caseta. Un cap de setmana intens i molt productiu. Aniré donant notícies.

Anuncis

Deixa un comentari

