Dilluns de pentinats galàctics

4 febr.

382369511294501635_18342431 382438092510200155_18342431 383127942993412613_18342431

Dilluns després d’un cap de setmana ple de coses, va fins i tot bé (he dit això?). Aquest cap de setmana ha estat intens, per no perdre la costum. Va començar divendres, quan després de portar el Martí de tornada al cole (després de dinar), vaig adonar-me de que tenia que anar a buscar la cartera a la feina (últimament vaig tant ràpid a pirar de la feina que em deixo coses a diari). Recollit tot plegat, vaig tornar al parc, vam tornar a casa, vaig dutxar els nens i sopar pà amb tomàquet. Peli (va tocar Mulan) i jo, a sortir. Vaig sortir de festa, feia molt que ho anunciava. Va estar molt bé. Erem uns 25 de la feina i vam complir amb les expectatives. Vam riure moltíssim, vam ballar fins a l’extenuació i vam sopar bé. Tot plegat em va fer anar a dormir a les 5 i pico. L’endemà, a les 7h tenia al Quim tocant-me els peus insistentment. La Gemma va tenir pietat i em va deixar dormir una estona més.

Ens vem despertar i cap al Born, a passejar (a les 10 ja erem al Born), som així a casa, suposo. Vem comprar unes patates i vem anar a l’herba (ciutadella) a fer un vermutillo. Després cap al Born i cap a casa. Per dinar? doncs Calçots i peu de porc, tots vem disfrutar molt amb el dinar. Després, migdiada i a casa fins al vespre, que va anar prou bé. Pizza i peli i a dormir, que l’endemà volia anar a un Flea Market, al darrera del Museu Marítim, que va estar molt bé. Vaig comprar uns llibres de les tres  bessones pel martí i després vem anar a veure el mar i les gavines. Després uns castellers que feien l’espectacle dins el Maremagnum. A la tarda, Django (peli brutal) i sopar Mexicà (boníssim). Deu n’hi do. Ara a fer una feina externa, a veure si em guanyo un sobresou i a casa, que avui tenim gran notícia: el Martí ha guanyat el premi al pentinat més boig del cole. El tio està super-feliç.!!

la foto

Anuncis

Deixa un comentari

