Wrestling Federation!

11 febr.

hulkos2

Quan era petit, em podia passar tot el matí veient Pressing Catch, un programa esperpèntic en el que s’hi passejava el bo i millor de la lluita lliure americana. Un dels meus ídols era Hulk Hogan, un californià amb bigotis peculiar, calv amb grenyes! Aquest any no sabia de que em disfressería… així que pensant pensant, va venir el paio aquest al meu cap, i Badaaaam! em vestiré de Hulk hogan. Així sóc jo. Deixo un seguit de fotos perquè veieu que estic fatal. Aquesta setmana us seguiré informant!.

765e2afa738b11e29a9d22000a1f979c_7

Anuncis

Deixa un comentari

