Neu+90 anys+Felicitat

18 febr.

la foto-6

Gran combinació. Neu i nens, diversió, esquis, boles de neu.. molt bé. A la primera baixadeta em vaig cagar una mica, perquè el Martí va sortir fletxat sense cunya ni res (hi haviem anat un parell de vegades), i no l’atrapava, ja que no hi havia desnivell suficient per a mi, així que apretant apretant, el vaig conseguir enganxar per la caputxa quan anava a estevellar-se amb una nena (es va estavellar igualmetn però més suaument). Quina por vaig passar! jo remant amb un pal i sense poder-lo agafar. Després d’això ja vem racionalitzar el tema i vem començar amb “o fas cunya o cap a casa” i vem fer un parell de baixades amb cunya, però els nens a 4 anys sóc conscient de que no tenen la suficient força per fer cunya així que ho vam deixar i un: “Que et sembla Martí si anem a fer un parell de baixades disfrutant?” va arreglar el dia, ens ho vam passar molt bé, ell entre les cames i agafant-se amb un pal i al cap d’una estona vem anar a tirar boles de neu amb el Tyr i el Martí. Va estar molt bé.

la foto-7

A la tarda, vem arribar, i cap a passejar al carrer major, una estoneta, cafè i cap a cal Miki a veure el Barça (partit difícil però satisfactori). Dormir i l’endemà teniem el cumple del meu avi Joan, que feia 90 anys! Festa sorpresa i molt divertit (a casa meva no solem fer aquestes coses). Amb tots els bisnets, l’home es va emocionar (pobre avi) i tots una mica també. Va ser un gran dinar i com a valoració us he de dir que em sento una persona enormement privilegiada, perquè, tenir un avi de l’edat que té i amb el cap tant clar, és una sort enorme. L’estimo molt i ha estat a la meva vida un exemple de com viure, i totes les habilitats que pugui tenir per parlar amb la gent i gestionar els conflictes els he après d’ell i del meu pare. Us estimo molt!.

558005_10151452843972996_527946184_n

Anuncis

Deixa un comentari

