Dia gris assolejat

26 febr.

5a0c40553c78dad9536034143fe71e5c

Avui tot comença malament, em llevo amb son, no tinc temps de res, vesteixo als dos cracks, i quan estic a punt de sortir per la porta observo la cara vermella que fa el Quim, una oloreta pudenta em reafirma que si, que el sagal s’ha cagat fins a la goma. Té la panxa malament, i últimament, les seves cagades traspassen totes les barreres. Surten per sobre la goma i taquen els bodis! Terror escatològic.  Doncs agafa al nanu, treu-li l’anorac, canvia-li el bodi, despulla’l i neteja la pastarada que no es poca! amb dosmil tovalloletes d’aquelles de cul!. Apassionant, mentre, el sagal no es para de moure i després se li ha d’aplicar la cremeta Proskin. Surto tard de casa, corro, corro i corro de bon matí. Arribo al cole del Martí i llavors el molt cabrit se’m adorm. Va així el tema. Arribo a la guarderia i el desperto. El deixo mig-plorant i cap a treballar. Ja arribo tard i no tinc targeta de viatge en transport públic (T10), per tant, paga 2 euros. No puc anar en Longboard així que paga que t’he vist. Calor, passo calor. Arribo i a la feina tenen la calefacció a tope. Collons tu, avui serà el meu dia! no hi ha dubte!. Miro a fora i fa mig-sol, no m’alegra. La sort es que avui vaig al Barça-Madrid, i tenint en compte la boca dels Madrilenyos, si juguem com sabem els hem de guanyar de llarg. A veure com va!

 

Anuncis

Deixa un comentari

