Habemus Papam!

14 març

papam

Ja s’ha escollit el bufó del regne. A disfrutar-lo amb tota la joia que s’ha de tenir. El nou embaixador de Crist ja és entre nosaltres, beseu-li l’anell papal i feu-li semarretes, que el fum de la xemeneia de la Capella Sixtina va escupir fum blanc. Això si que és una bona notícia. Ja tenim l’emisari de Déu a la terra, que es veu que és tan bona persona i tan modern (per variar). Ahir vaig pujar a Berga, a fer una reunió de Patum Infantil, perquè encara que sembli molt lluny és a tocar. Pujar i baixar em dóna l’opció d’escoltar música de veritat, sense que ningú talli la música i em comenti qualsevol cosa. Un plaer. Sense treure que ahir estava fet pols i baixant estava petat. Aquesta setmana està sent dura, el Barça em va deixar buidat, vaig donar-ho tot, i ahir no va ser el millor dia per recuperar-me… Avui però he dormirt més o menys bé, així que estic més descansat. Avui al matí, música i feina, poc marge, el just per fer la parida amb photoshop i penjar-la.

 

Anuncis

Deixa un comentari

