Dilluns Sant?

25 març

No sé benbé com es diu, però és dilluns de setmana santa. Avui m’han donat una mala notícia. D’una banda, ha mort una noia de Berga que coneixia i que sabía que estava lluitant contra la merda de malaltía que és el putu Cancer, masses persones que estimo  s’ha emportat el molt fill de puta. D’altra banda, no som capaços d’unir-nos com a raça animal que som i trobar-hi una sol·lució. Fem pena, ens creiem els reis de la cadena alimentària i som uns infeliços. Fa ràbia veure que una persona de la teva mateixa edat deixa aquest món amb un marit i dos nens. Puta ràbia. Injust. Ja li pots fotre pelis de la Coixet per ón vulguis que el tema, quan et toca d’aprop no li veus sortida.

Montse, aquesta va per tu:

Avui he tornat a córrer, desastre total, perquè feia temps que no hi anava i ha estat un desastre. Vermell com un titot, he corregut ràpid per treure’m tota la merda que portava acumulada a sobre. He arribat vençut al gimnàs. M’he passat, però és el meu mètode. Avui, curiosament no estava petat de cames (que més o menys amb el Longboard les exercites… i tinc uns bessons d’acer!) estava petat de pit, em costava respirar i em sentia cansat de cintura en amunt. Bé, he fet un pas important avui i això és el que compta.

Anuncis

Deixa un comentari

