Es pot ser feliç conduïnt i amb una bossa de Doritos Tex-Mex

10 abr.

pipiii

Si, la resposta és afirmativa. Ahir vaig pujar a Berga a fer una reunió, pre-patum. D’aquelles que faig puja-baixa. De pujada pensava (sempre que viatjo sol ho faig, a part de tenir converses amb mi mateix i amb veu alta), necessites molt poc per ser feliç, realment fa falta molta cosa per ser feliç?. No! ahir no tenia ni ganes ni temps de sopar, així que vaig passar-me pel super i vaig comprar una bossa de Doritos Tex-Mex. Si, ja ho sé, xavacá i poc nutritiu, amb anilines i aquests conservants que em faràn créixer un sisè dit a les extremitats. Doncs va ser un encert! el Barça de Basquet a Rac1, Panatinaikos al davant, un partit trascendental per a optar a la Final Four… carretera i Doritos! una perfecció. Partit difícil, un rival dur, Diamantinis molt inspirat i amb un Sada davant que no li va donar tregua. Molt dur tot plegat, fins l’últim segon disputat, amb una pròrroga al límit i amb el Barça a ròssec tot el partit. Doncs el partit va ser pel Barça!! baixant, picant de la bossa que tenia instal·lada al seient del copilot, va ser una baixada molt amena.I quan vam fer l’ultim basket vaig pitar com un boig, fent que un tio del costat meu (ja a Barcelona) també s’hi afegís. Avui més Barça, avui al Camp Nou, avui Paris Saint Germain, un rival de pes dins de la Champions. Partit trascendental sense Messi. A veure que fem. ja tinc nervis ara mateix! però crec que passarem.

Anuncis

Deixa un comentari

