Capdesetmana + 20 dollars in my pocket

15 abr.

Cap de setmana amb una mica de tot. Divendres a Berga, al parc de davant de casa, jugant amb els nens una estona i al vespre tranquil, amb els nens i el Monti, que va venir a sopar a casa (la Gemma va sortir). El dissabte aixecant-nos tranquilament i sortint tardet, passejar, vermuts varis i a dinar, reiunió de Patum (si, ja toquen) i sopar amb els nens (Gemma feia el pendó i tornava a sortir, que ja li toca pobre!). Pelis, contes i a dormir. El Quim està xungo pobret, així que el vaig cuidar molt i vaig tenir paciència. El diumenge, anavem a Corbera, a passejar una estona i just quan pujavem… bruuuuaaaa! va trallar des del seu seient de darrera i va arribar fins al del conductor. Una mena de xorro tipus el Exorcista. Va ser esperpèntic. Vaig facturar Martí i Gemma en un altre cotxe i vaig agafar el cotxe vomitat i el Quim (also vomited) i vaig anar primer a canviar-lo i després a netejar el cotxe. Va així. De vegades les coses se’t torçen i s’han de gestionar com puguis. Després, vam anar a passejar una estoneta, vermutet al Negre i cap a casa dels meus pares. Vam dinar i després vam baixar (sense nens) a Barcelona. Passeig al costat del mar amb solet (feia un dia brutal) i després cap a casa a veure el primer capítol de Homeland. Un cap de setmana que valoro positivament tot i els problemes de salut del Quim!.

Ah! i us passo un videoclip que m’agrada molt amb música i sense… boníssim!

1) el videoclip que passo amb música, m’encanta.

2) el mateix videoclip sense so. Boníssim.

http://www.collegehumor.com/video/6883516/music-videos-without-music-thrift-shop

 

Anuncis

Deixa un comentari

