Carla&Parc

16 abr.

Avui ha estat un dia normal, llevar-me d’hora, el Martí a classe (m’he deixat la cartera i he tingut que tornar a casa a buscar-la), cafè de màquina, presentació de campanya, dinar japonès, tarda de preparació per a impressió i el nou disc dels Manel de fons i de tornada m’he trobat amb la Vero una amiga de la Uni, que sense saber-ho duu la seva filla amb el Quim (a la classe del costat). Llavors he anat al parc i quan he arribat el Quim ha fet el joc de escapar-se quan em veu perquè l’atrapi. Està preciós i és un pallasso. El Martí, m’ha cridat des de dalt el tubogan.  – Papa! ja pujo per la corda sol! – Ara si que ho veig, és ben igual que jo de torracollons. Li vaig ensenyar fa potser un mes, i feia com si passés de tot, com si no m’escoltés, i jo avorrit vaig desistir (en total 2 minuts però m’emprenya que no m’escoltin). Doncs avui solet, passa rera passa ha pujat tan tranquil i llavors l’ha xocat. Els gens se’m rebelen en contra perquè aquesta és una actitut molt meva. Per celebrar-ho un esboss, que no dibuix perquè és tard i vull mirar de dormir.

parcLlavors, el Martí ha vingut corrent… He fet una amiga nova! (diu el tio) – i com es diu? dic jo.

m- espera!

(marxa pitant i torna)

m- Carla!

jo – i quants anys té?

m- espera!

(marxa i torna)

m- quatre anys!

jo – Com tu! es maca no?

m- si, deu!

(marxa pitant a jugar amb la Carla)

Després de sopar, al sofà de casa li faig pessigolles i riu, llavors em disposo a veure Bola de Drac i em diu:  – És  maca la Carla!… ho deixa anar, em mira de reüll i no li dic res, em fa gràcia, allí estirat amb el pijama del Barça deixant-ho anar. S’ha enamorat a primera vista per primer cop!. Quin crack el tio!

Anuncis

Deixa un comentari

