Eels

26 abr.

Image (1)

Oblidem el post anterior. Avui es divendres, cosa que vol dir que comença el cap de setmana. Testimoni d’aquest fet son les meves bambes verdes de divendres que us remeto. Els divendres porto les bambes verdes perquè? ni jo ho sé però es convertirà en un ritual. Alguna vegada, ja us he parlat de la devoció que sento per EELS (anguiles en català), grup liderat per Mark Everett, fill d’un geni de la física quantica i complicadet de ment (el fill). Fa un any en vaig llegir la biografia (que recomano molt seriament “Cosas que mis nietos deberían saber”), em va semblar genial, i de fet està considerada una de les millors autobiografies escrites per músics. Algú que té una infància tant dura, acaba acumulant sentiments molt forts dins, de manera que els ha d’acabar treient d’una manera o altre, gràcies a la música aquest noi (el Mark) acaba trobant una manera d’expressar-se. Val la pena escoltar algun disc d’ells (de EELS vull dir), us recomano si no ho heu fet, que escolteu Meet The Eels (recopilatori dels èxits del grup) que passa molt bé, i després ja escoltareu més cosa si us interessa. Us deixo unes fotos boníssimes del Mark. El dissabte tinc concertilluuuuu!!! ueeee!

 

eels3

EelsGb240910eelshombreart

 

Anuncis

Una resposta to “Eels”

  1. Anna E. 26/04/2013 a 3:48 pm #

    Fan total dels teus posts, dels Eels i dels autorretrats als peus! M’encanten aquestes ‘bambes’ verdes dels divendres!

Deixa un comentari

