Vespa’s & More!

16 maig

IMG_0158

En primer lloc dir-vos que no puc actualitzar el blog com hauria/deuria. És una pena, però tinc molt, molt, molt curro i a més tot el merder que suposa la coordinació de la Patum Infanil i assaigs. De manera que faig el què puc com quan arriben aquestes èpoques… No hi ha més.

Us presento tot i així la meva nova Vespa, una preciositat clàssica que (amb algunes dificultats de conducció) vaig estrenar la setmana passada. Una preciositat que penso gaudir amb la coplicitat dels meus amics del Scooter Club Berga!

Un abrassu vaig informant quan pugui.

Deixa un comentari

