Tirant, anar tirant…

18 juny

Doncs seguim així, anar tirant. Avui he dormit bé, i això m’aporta un extra de bon rotllo i un extra de bon humor. Estic descansat i molt positiu, així que aprofito per fer el Post  que havia descuidat.

Aquest cap de setmana ha estat bé. El divendres a casa a la nit, a veure el basket i el dissabte de tot, vespa, nens, dinar, puzzles, visita als avis, sopar al Vall i cantimplora. Molt bò el tio, ja l’havia vist alguna vegada, però sempre és divertit tornar-lo a veure, vam trobar un bon lloc al Panxo i ho vam  aprofitar. Molta gent i xerradetes que em venien de gust, vaig torrar-me sense voler amb els meus amics i això sempre és positiu. Després General i a dormir, el diumenge a passejar amb els nens, dinar i BCN. Un bon cap de setmana.

Deixa un comentari

