Crancs+St.Joan

25 juny

crank

Aquest Sant Joan ha estat familiar, festa en família. Jugant molt amb els nens. M’ho he passat molt bé. El divendres vam enfilar cap a Sitges, on hem passat fins diumenge, revetlla inclosa. Platja, dies clars. L’aigua freda. He de dir que vaig agafar un cranc molt gran, que va ser una proesa pel Martí. He desconnectat totalment, de fet, avui, no m’en recordava de la contrasenya del meu correu, cosa que exemplifica el meu bon estat mental. Ha estat un altre tast d’estiu, i quin bon gust que té!. Amb el Martí ens vam inflar a tirar petardos, voladors, huevos de dragón, “metralletas” que li’n deia ell a les traques, va estar bé. Ens vam banyar a la piscina ens vam banyar al mar, vam pescar crancs, vam fer vermuts. Migdiades llargues… que dir.

El dilluns vam pujar a Berga des de Sitges, els nens van dormir fins al Castell de l’Areny i vam deixar el Martí, vam emportar-nos al Quim. Així que aquesta setmana estem nomès amb el Quim. En fi, un molt bon cap de setmana.

Anuncis

Deixa un comentari

