No m’hi acabo de trobar…

6 set.

SKATE

Segueixo sense acabar de trobar-m’hi, a les 6:45 surto de casa, vaig a l’estació, agafo la Renfe, per anar a treballar. Poques ganes, poca motivació. He de fer l’exercici, m’he d’automotivar, m’he de posar les piles, però em costa. Efectes devastadors d’un bon estiu. A les 6:45 empento amb un peu l’skate en silenci, no es sent res al carrer, nomès el so de les rodes lliscant per la carretera. I llavors penso si sóc l’únic que treballo a Sitges, per sort, quan arribo a l’estació trobo un camió de recollida d’escombraries i passatgers que fan (més o menys) la meva cara, cosa que indica que no estic a l’escena de “Abre los ojos” o en un episodi de “Walking dead”. Arribo a BCN, faig un cafè, llegeixo la premsa esportiva (la resta em posa nerviós) i a treballar. Una estona d’aclimatació laboral i som-hi. Un entrepà, avui d’escalopa arrebossada amb Coca-Cola i un tallat, a treballar i amb la pitjor calor del dia a agafar de nou el tren, arribar a Sitges i empentar una mica més l’skate fins a casa, sense floritures, lliscant, ràpidament, medi de transport, no d’exhibició. Arribo, em despullo i em poso el banyador. Ultims banys de la temporada amb el Martí i relax (més o menys). Això és la jornada intensiva. Bo i dur a la vegada. Aquest any he aprofitat i exprimit l’estiu fins a l’última gota i la setmana que vé torno a la meva realitat de Barcelona. No sé si m’hi podré acostumar!

 

Anuncis

Deixa un comentari

