Berga’s return

16 set.

IMG_5130

Després d’un estiu pletòric en tots els sentits, vaig tornar a Berga (no fugaçment com vaig fer a l’estiu), un cap de setmana al meu poble! El divendres vaig sortir una estona amb els amics, cafè després de sopar, copa, riure, bones converses i un equip de Curling que pinta bé. Vaig allargar, parlant fins a les 3:15, i l’endemà havia quedat per anar a buscar bolets / esmorzar amb el Miqui. Ara m’he tornar molt just amb la cobdícia, n’he perdut. Abans anava al bosc, em passava tot el matí agafant bolets i llavors, els repartia per cases. Ara no, vaig una horeta al bosc, agafo la cistelleta per dinar i torno a casa o a esmorzar amb la sensació que ja en tinc més que de sobres. Així és. I així ho vam fer amb el meu amic Miqui. Va anar molt bé, vam poder parlar de tot, tot gaudint d’una amanida clàssica (amb col confitada, ceba, bitxo i olives) i un tall de cansalada i un tastet amb una bona torrada. Vi, gasosa i bona conversa. Després vaig baixar, vaig anar al Carrer Major, un vol i a dinar els bolets. Reunió a la tarda, futbol a les 8h i sopar un frankfurt a cal Pere. Cansat i a dormir, l’endemà ens llevem d’hora, anem a buscar els nens, anem a casa del meu avi, a veure’ls, a dinar a Prats i tornar a BCN. Frenètic tot plegat, però altament gratificant. Tot i que torno amb la sensació de que no he tingut molt temps per descansar.

Deixa un comentari

