A reveure estiu + Volkswagen

23 set.

En primer lloc un anunci que com sempre m’encaixa. Molt bo.

Aquest cap de setmana he estat a Sitges (m’ensumo que serà l’ultim d’estiu estiu), així que l’he gaudit a tope! Ha estat de llarg el millor cap de setmana en quan a temps, sol, però amb una brisa marina perfecte, aigua cristal·lina i bon menjar. Un cap de setmana perfecte!. El dissabte al matí vam anar a la platja amb els nens, que estaven com bojos per anar al mar. Els dos estaven com si fóssin uns gossets amb ganes de jugar, saltaven, es tiraven per la sorra… jajaja. Llavors va venir la gran activitat amb el Martí, caçar crancs, va ser una bona pesca, perquè en vaig caçar uns 9!, el Martí flipava, en vaig agafar un tant gran que em va fer sang i tot de la pinçada. Després me’l mirava mentre es banyava, es tirava, feia surf, nedava, feia el pallasso… disfrutava nomès veure’l. El Quim també, amb les seves entrades i sortides de l’aigua, sorra i pales. Va ser divertit. A la tarda vam anar al centre i a passejar. La Gemma va anar de botigues i jo em vaig quedar amb els nens i el Mario i la Martina. Després, vem anar tots a fer uns pinxos. S’ho van passar molt bé, i el Martí va menjar com un drac. Tornada a casa, dormir i l’endemà platja. Van venir els meus pares i la meva mare va fer un arròs bruuuutal, no hi ha res millor. Vem anar a la passada de Santa Tecla i vem veure el Gegants, els correfoc i tot plegat. Vem sopar a una pizzeria i cap a casa. Avui he vingut a treballar, així que se’m ha acabat Sitges, demà tinc festa perquè és la Mercè. Aprofitarem per fer coses amb els nens aqui a BCN.

IMG_5553 IMG_5508 IMG_5481

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

