Mercè o World War Z

25 set.

IMG_5751 IMG_5782 IMG_5792 IMG_5800 IMG_5807 IMG_5829

Sabeu l’escena aquella en que mils de zombies rabiosos escalen el mur de Jerusalem? doncs vé a ser el mateix. La Mercè s’ha tornat en una massificació pertot. A tot arreu, i quan dic a tot arreu vol dir a tots els llocs freqüentables de Barcelona hi ha gent. Vam sortir dimarts a la tarda a Mercedejar, però arribant a la Ciutadella ja es va fer evident que estava tot petat. Quan has de fer una cua d’una hora perquè li facin una forma amb globus pel teu fill, te’n adones que tot plegat és absurd. Moltes coses son absurdes a la Mercè. Reconec i així he pensat sempre, que fa falta, que m’agrada, però personalment crec que ha mort d’èxit. Massa gent, moltes activitats i una agenda inassumible. Tot i això, ens hi vam llençar de cap. Resultat, em vaig enganxar amb un paio al metro perquè es veu que “li dislocava el genoll” a la seva filla amb el cotxet del Quim (la seva filla tenia uns 40 anys i es queixava airadament, mentre jo estava estampat amb el Martí en una mà tocant a la porta i a l’altre el cotxet) em vaig emprenyar i vaig fer un esforç per no arrancar-li el cap…. tot i això el vaig deixar en evidència davant de tothom i em vaig deixar en evidència a mi mateix cridant. Era necessari per canalitzar la meva ira, en la següent estació vam baixar i vam esperar dos metros més i vam repetir operació. Vam sortir a la parada Jaume I que estava a petar. No es podia ni sortir. Vam anar a donar un vol, al Maremagnum a fer un Mc Donalds pels nens i a la Nòria (sinia) monumental, a veure la cavalgada de la Mercè i cap a casa. Situacions d’amuntegament per arreu. NO hi torno! Passo algunes fotos.

Anuncis

Deixa un comentari

