New Encants

26 set.

encants

Ahir, vaig fer un gest de força i vaig atrevir-me a anar als nous encants, nous nous, vull dir que abans hi havien uns nous encants, però no eren genuïns. Així que vaig dirigir-me al costa del TNC, ón ja estaven organitzant algun tipus de sarau. Vaig entrar per un lateral de l’edifici (arquitectònicament molt atractiu), i vaig veure varies parades, que ara són basicament un armari on els comerciants poden plegar el “generu” fins al dia següent, així que poden marxar a casa amb les mans a la butxaca, cosa que es deu agraïr. Les parades fan més bona pinta, i una càmera enganxada al sostre fa preveure una seguretat més estricte si s’escau. Les parades estaven disposades amb passadissos, però al mig, com sempre, hi havia les típiques munteres de coses (que em tornen boig). Vaig veure un parell de mobles molt xulos i un tdt que necessitava per a la televisió de la meva habitació, dos llibres de receptes una de carn i l’altre de closca (marisc) i els vaig comprar, també vaig anar a buscar el que no trobo enlloc més, els lladres de corrent amb entrada plana, tresor del col·leccionisme molt pràctic, pq. a Berga no tinc gaires endolls rodons. En definitiva, que em vaig gastar 10 euros i perquè  no duia més “suelto” que sinó m’ho gasto tot. He de tornar-hi, així que no tardaré molt. Aprovo la nova estructura, més digne, més horari i més accessible. Bona nota, per fi alguna cosa útil a la ciutat.

Anuncis

Deixa un comentari

