Superació

4 oct.

M’he afartat de veure (últimament) videos/documentals que tracten d’una parella feliç, que arribats en un moment de plenitut de la seva vida, el càncer entra a les seves vides. Voraç com és, famolenc, sense pietat, assasí. Potser ja n’estic fart del puto Càncer, a mi, personalment m’ha fet mal, no directe però si indirectament, avis, tiets, familiarment no n’estic lliure i això et dona una mala qualitat de vida (mentalment). Fa ràbia que la merda aquesta d’enfermetat s’hagi emportat tans bons amics, tan bona gent. Hi penses i no pots materialitzar-ho amb ningú. La societat, l’indústria farmacèutica,  els governs… no saps a qui culpar, i acabes amb la mateixa humanitat. “Hem fet alguna cosa malament” surt en masses converses últimament. Masses vegades. Crec que és cert, no ens hem cuidat com a humanitat, nomès hem conquerit, utilitzat, explotat, calendaritzat i programat als nostres propis companys de raça i a les altres races, a la terra, al món. Suposo que a hores d’ara ja sabeu que no sóc gens hippy, però realment si que sóc propici o m’agrada el concepte SLOW-DOWN, aixecar una mica l’accelerador, perquè, arribarem igualment al mateix punt més tard o més d’hora. Frenem i aprenem a gaudir del dia a dia, de la vida, del temps, riem-nos a la cara de Kronos (el tità que domina el temps) i fem coses que ens facin i facin als altres feliços. Us passo un video que sens dubte, explica una història de superació que emociona! per fi!

L’altre dia vaig anar a sopar amb uns amics a Berga, a un bar en el qual vaig veure aquest magnífic missatge que us remeto.

0c4f73e5b64b74498fae99c0d021e470

 

Deixa un comentari

