Fitxa de plàstic

7 oct.

Aquest cap de setmana ha estat molt bé. Hi ha hagut, Castellers, bolets, bosc, cabanyes, atraccions, la falla del bolet, nens a dojo, GTA, besavis, frankfurts, futbol, xerrades, de tot! Ha estat un cap de setmana intens. D’aquells que sembla un concentrat. Els nens s’ho han passat suuuuperbé, i em quedo amb l’imatge d’ahir.

Arribavem a Barcelona tard del vespre, cap a les onze. Els nens, van veure la falla i després (ja en pijama) vam baixar. Per fer-ho més amè, els hi vaig posar una peli al portàtil. Es van adormir a mig camí. Els diumenges sempre son difícils logísticament parlant, així que vam pujar primer els nens, i després les bosses. Vaig obrir el cotxe, vaig anar a agafar el Martí per pujar-lo, estava totalment adormit, amb cara d’angelet, respirant fort… li trec el cinturó de seguretat i veig que té alguna cosa a les mans. Una fitxa de plàstic, per l’inflable. Em va fer riure, i llàstima que anéssim tard, perquè li hagués fet una foto. Era un resum perfecte del cap de setmana, un resum gràfic que no vaig poder capturar en format digital però si mentalment.

Algunes fotos:

findebolets collage2

Anuncis

Deixa un comentari

