Falling down to Volpelleres

22 oct.

falling

Els que esteu a prop meu, ja sabeu que estic molt pesat amb tot el tema de marxar a Sant Cugat a treballar. Sé que el poble està bé, el cap de setmana passat vaig estar a casa d’uns amics i vam anar al centre i la veritat es que és molt maco, però per treballar-hi no, perquè no estic al centre de St.Cugat, i treballar-hi no és el mateix, tot i que canviin totes les màquines, taules i aparells d’aire. Molt bé tot, però NO HI HA UN LLOC MILLOR AL MÓN QUE EL CENTRE DE BARCELONA! Segueixo caient sense xarxa i em fotaré una hostia de collons amb la realitat d’un treballador que viu a l’Eixample i ha d’anar a l’extraradi a treballar!!!! snif!

Deixa un comentari

