Afrontant el cap de setmana

29 nov.

farweekI després d’una setmana plena de coses arriba el cap de setmana. Últimament no he tingut molt temps d’actualitzar el Blog, però, mica a mica, van tornant les ganes de dibuixar/escriure el meu diari de vitàcora. Un cap de setmana plè d’activitats per fer, sobretot, en família. Avui surto a un sopar de la feina, de manera que demà m’aixecaré tot lo tard que em deixi la família i, provablement amb ressaca. Afronto el cap de setmana content i tenint en compte que la setmana que vé hi ha PONT!!! ueeee.

Quan parlo amb gent i em demana quin país m’ha agradat més dels que he estat, sempre entro en un conflicte intern, perquè tots els països tenen alguna cosa que m’interessa. Un dels que sempre recomano és Myanmar o l’antiga Birmania. Passo un video que demostra el perquè, recordo els moments que hi vaig passar amb la tranquilitat i amabilitat de les imatges que es recullen en el video, guadiu-lo:

 

Anuncis

Deixa un comentari

