Arenas Movedizas

10 gen.

 

indy

No sé com es tradueix al català, perquè crec que no ha de tenir (ni mereix tenir-ne) traducció. Aquesta paraula composta defineix a la perfecció el meu estat actual. Enfonsant-me lentament, aprisionant les meves cames per sortir corrent, immobil, pacient, esperant el pitjor. Així estic, així em sento avui. Però malauradament no apareixerà cap “liana” ni branca  a que aferrar-me fortament, ni cap indígena amb ganes de salvar la vida a un pobre infeliç. L’aventura s’ha acabat, a mitja peli s’acaba. Fi. Ni lletres ni òsties. Fi, sec i terra en tots els orificis respiratoris del cos, mica a mica, se’m apaga respiració, consciència i cor amb un estertor final. Ahhh!

Així em sento, així estic, no és agradable ni exagerat, la meva vida canvia, me’n vaig a SANT CUGAT a treballar, ja no sóc al centre de Barcelona, ja no puc dinar en un restaurant nou, ja no puc quedar amb un amic/ga, ja no puc anar a la farmàcia o passar a buscar el meu fill si està malalt. S’ha acabat, sóc a Sant Cugat, al cul del món. Si, Sant Cugat no està tant malament…. et diu la gent. Potser si, el centre si, però a la Carretera de Rubí no hi passa ni el sol. Des del meu punt de vista urbanita és la fí, o com diría el Quim (el meu fill) – és la pesta!!!. Estic acabat! tothom s’acosta i et diu.. va, no n’hi ha per tant… es que vivies molt bé…He de donar gràcies a algú per treballar al mig de Barcelona, es que havia de passar alguna penintència per estar còmmode en la meva ubicació laboral antiga? Es que estaves molt ben acostumat! però, sereu fills de puta? Perquè no tingueu la vida montada bé (jo també seré del vostre club) no cal que odieu a les persones que ho ténen més còmode… he vist molt rencor aquests dies… molta enveja… com si ara fós el moment de gaudir amb la meva desgràcia. Si, tinc feina! ui.. com si no hi treballés jo a la feina!

 

Deixa un comentari

