Ghost

16 gen.

1517850_10202122857007401_1344034624_o

M’han encertat al pit, m’han tocat ón fa mal de debò. Tinc la fletxa dins. No la puc treure, si ho faig, adéu! Així estic avui. Sortint de casa a les 7:00, llums al carrer, tot fosc. Senyors amb uniforme d’empresa amb entrepans embolicats amb paper d’al·lumini a la mà. Transbord de gent que corre, sense ganes, emprenyats mentre senten per megafonía que el seu tren ha marxat. Andana folrrada de vidre i acer perquè ningú es precipiti davant d’un convoi. Seure, calor. Surto de nit i he d’engegar el gps del mòbil i trobo el meu lloc de treball. Una hora després. Una hora menys.

Anuncis

Deixa un comentari

