He tornat!

31 gen.

M’ha costat moltíssim aconseguir un momentet per tornar a escriure al Blog. D’entrada, ja en tenia ganes, adaptar-me a un nou lloc de treball (ubicació) i la pèrdua d’un recurs/company ha estat molt difícil. Anem de cul els supervivents i l’urgència de campanyes i feines se’m menja, sense mastegar. Excusat, doncs, puc tornar a escriure.

Últimament, he focalitzat la meva vida/oci en cinema. He recuperat pelis que volia veure feia temps i no trobava mai el moment. N’he vist forces, així com series.

Hauria de mencionar Sons of Anarchy final de la sisena temporada, que m’ha deixat trinxat!!! brutal, tipus el casament vermell de Juego de Tronos. Falta la tira per la següent temporada i estic ansiós, sens dubte, Sons of Anarchy millora a cada temporada, la primera em va semblar lleugereta, però la segona ja em va enganxar, la recomano moltíssim.

Ara també miro The Killing que és una versió de la sèrie danesa Frobydelsen. És molt bona, ben narrada, amb bons actors i amb un teló de fons obscur que recorda a les novel·les negres daneses. Molt recomanable.

He vist pelis com: El lado bueno de las cosas (m’ha encantat), X-men primera generación que la tenia per veure i també m’ha encantat i alguna més… he redescobert el cinema de la mà de la meva nova tele (que ja tocava, que anava amb tele de tubo). També m’he immersionat de fer immersió a Last of Us, un joc bruuuutal de Ps3, estic força lluny i és boníssim.

Us passo un link d’un nou joc que em té el cor robat:

http://theawesomer.com/elder-scrolls-online-trailer-3/267698/

Bon cap de setmana!

Anuncis

Deixa un comentari

