Setmana de cul&First Kiss

14 març

Ja és un mal simptoma que l’ultim Post que vaig fer sigui el 27 de Febrer… Doncs això, setmanes plenes de feina, anar i venir, problemes i més problemes i com sempre, intento capejar-ho tot, intento mantenir-me dret i acumular bones experiències per pal·liar els mals rotllos. És difícil, i encara que el Blog sigui majoritàriament una via d’escapament, necessito de vegades mantenir-me mut.

Com a visió rellevant de la setmana el video que ha donat la volta al món, amb 45.000.000 de visites un exemple clar que tenint una bona idea i dontan-la de sensibilitat visual generen interès mediàtic. Com a exemple d’humanitat no es pot negar l’interès, i és un viatge als sentits, m’ha encantat:

Aprofitarem el cap de setmana i farem des del punt de vista mental, un exercici que faig sovint, el borrat de memòria. Em sento molt bé quan borro (per exemple) les fotos del meu Iphone (sabent que les he guardat correctament) és un exercici de “reset”, de neteja ordenada. Aquest cap de setmana ho faré (o almenys és la meva intenció). Ja veurem com surt. Espero tornar amb millor estat.

Anuncis

Deixa un comentari

