Arriba el bon temps

18 març

sortida_metro

I vaig tornar a caminar per Barcelona amb el sol de còmplice, amb música sonant, amb tranquilitat i amb ganes de caminar sense pensar el meu destí immediat. Sovint intento fer l’exercici de triar la direcció errònia volgudament. Trio el camí que sé, que conec i giro ón no hauria, m’equivoco expressament. Ahir ho vaig tornar a fer, quan anava a casa vaig passar-me una parell de carrers i vaig seguir caminant fins que vaig passar-me tot el Passeig de Sant Joan, escoltant bona música fins a cas de nou. Passejant, estirant les cames. Va ser un moment curt però intens, d’aquells de llibertat primaveral que de vegades necessites. Solet i bona música, no necessites gaire més. Els ànims es van remuntant, així que espero fer posts més d’aquest estil que de l’ultim.

També us passo un grup que he descobert. No és un videoclip però està bé, disfruteu-lo!

Deixa un comentari

