Ocho apellidos vascos

27 març

Ocho_apellidos_vascos-758602439-large

Ahir a la tarda, vaig fer una cosa que feia temps que no feia, anar al cine. Sembla que sigui una cosa quotidiana i molt normal, però feia temps que no em dedicava a mi mateix una tarda per poder fluir per la ciutat, per Barcelona, la meva segona ciutat a la que últimament no li dedico massa. Aquesta setmana estic de “rodrigues” que vol dir sol i sense nens ni parella, tinc els dos nens malalts i la Gemma, per logística s’ha quedat a Berga. Jo mentre sóc a la ciutat, vaig a treballar i quan torno tinc una mica de temps que em puc autodedicar. Ahir vaig anar al cine (dia de l’espectador al cinema Aribau) a veure Ocho Apellidos Vascos. Em va agradar molt i va acomplir el propòsit de la peli, em va fer riure. Missió complerta!. Vaig riure molt, i no és mèrit meu, és mèrit dels actors i direcció de la peli. Hil·larant, divertida, fresca i amb molts moments còmics per minut. Parides i evidències de dos cultures socialment oposades com els de Euskalherria i Andalusia. No us explico molt, però realment va ser molt bona, acompleix espectatives. Mentre estava dins, va ploure  força, així que em vaig trobar amb una ciutat fresqueta, neta i poc pol·lucionada. Vaig fer una Hamburguesa i cap a casa.

Anuncis

Deixa un comentari

