Un dilluns de Dinamarca

31 març

1957986_671816936201058_320445768_n

Avui sembla un dilluns de Dinamarca, amb el dia gris, amb boira, acabant de ploure… el terra mullat. Estic com el temps, cansat i aturdit pel canvi d’hora. El cap de setmana ha estat molt bé. El divendres vaig pujar de Barcelona amb bus, perquè la Gemma tenia el cotxe, i quan arribava a Gironella van trucar-me que em venien a  esperar amb els nens. Quina passada, els dos venint-me a rebre al baixar del bus, cridant, contents, abraçant-me fort i fent-me molt petons, una de les imatges més boniques d’aquest any. I es que amb una setmana els he trobat a faltar. Després, vam berenar a la Tosca i vem anar a veure el meu avi, que ja estava millor, llavors cap a casa, que tocava pizza&peli. Així va ser. L’endemà, vaig anar a esmorzar amb el Miqui a Ca La Nuri i després vam anar a Manresa a comprar uns regals pel Quim, que avui fa 3 anys i pel Martí (un de més petitet). Va estar bé. Llavors vam pujar a dinar a Berga i a veure el Barça amb amics, que va estar molt bé. Llavors vam sortir tots junts amb nens i tot a donar un vol i a sopar tots a casa meva. Molts nens i molts pares, sopant, nens cridant…som pares i hi estem acostumats!. El diumenge, pluja al matí, Cal Negre, amics, bermut abans de dinar, dinar a casa els pares i camí a Barcelona, el retorn de tota la família.

 

Anuncis

Deixa un comentari

