Retrobament

8 abr.

Diuen que els retrobaments son dolços, que son quelcom especial. Crec l’afirmació. Repetidament a la meva experiència personal ho confirma. Ahir, no em vaig retrobar amb ningú, vaig retrobar-me amb el Mar a Barcelona. Vaig tornar a córrer, després de moltes radiografies i problemes d’esquena. Vaig tornar a veure el mar des del passeig martítim de Barcelona. M’hi vaig reconcil·liar. La veritat es que estic fet una piltrafa, però mica  a mica tornaré a estar en forma per córrer, treient-li la mistica que provoca a persones el fet de córrer, jo corro per mi, no per competir, no per fer un temps, corro per plaer i per escoltar música. M’agrada.

Anuncis

Deixa un comentari

