Tornem a la pluja

22 abr.

 

Tornem al tren, a la pluja que no para, a núvols grisos, foscos. Tornem a la rutina que m’allunya de la pau (dintre el caos) d’aquests dies. Ara torno a tenir un període de feina. Un dos tres dies de feina i llavors una mica més de vacances. Aquest cap de setmana sant m’ha omplert, ara mateix és al que m’agafo. Dimecres va ser festa, passar-ho bé amb amics que feina temps que no veia. Una ciutat nova, el Barça i una final que malgrat el resultat va estar a l’alçada. Vaig riure molt, vaig beure molt i vaig cridar molt. L’anada pletòrica, la tornada trista però necessària, sense deixar de pensar que seguim, seguirem sent el millor equip del món.

Dijous a Sitges, sol, bon temps… els nens pletòrics i amb “papitis” amb ganes de passar-ho bé junts. Va estar molt bé. Caçar crancs, mullar-nos els peus, jugar a la platja i després a casa veient una peli. Divendres encara millor temps, platja, família, vermouth, dinar bé. Migdiada i solet. Sortir a fer un frankfurt, els primers gelats. Creps. Passar-ho bé amb els nens. Dissabte bicis, parc dels sentits, gronxadors, nebots, festa. A la nit pinxos vascos. Dormir, tard i cansats. Diumenge al matí recollir, al migdia Malanyeu, dinar, família. A la tarda a casa del Miqui Barça i sopar. Tornar tard a cassa, dormir. L’endemà fer poble a Berga, Cal Negre i mones. Dinar a casa dels meus pares en família, de gala, hi erem gairebé tots. Molt feliç. Cap al tard baixem a Barcelona i avui, en pilot automàtic a la feina. Unes vacances magnífiques. Que resumeixo amb aquestes imatges:

Anuncis

Deixa un comentari

