1 de maig i +

5 maig

Quin cap de setmana, estic agotat, molt més cansat que de costum. Hem fet tantes coses que així estic. Estic content per una banda i trist perquè s’ha acabat aquests dies d’estar amb amics i família. He estat com en un núvol. El dimecres vam pujar tard a Berga, amb els nens mirant una peli, vaig sortir una estoneta amb amics, en tenia ganes perquè feia dies que no sortia i sembla que quan arriba el bon temps tens ganes de sortir. Vam anar una estona al Sant Guim i després a la Plaça fins que vaig tenir seny i vaig marxar a casa. Dijous era festa, però jo vaig haver de complir a la fira, perquè vam fer un stand de curling, amb una simulació que ens van deixar a la Federació, ens en vam sortir prou bé, perquè els nens i alguns adults ens ho vam passar molt bé. A la tarda, a la fira, atraccions i nens tota la tarda, i al vespre a casa de la meva mare. El divendres a currar, pesat, molt pesat, però així ho vaig fer, un puja-baixa i a Berga a les 4:15, bon temps. A la tarda un altre cop a la fira i al vespre vaig sortir amb els nens a sopar, van estar molt contents i com que sortiem amb tota la colla de nens s’ho van passar super! Vam anar a dormir i els vaig deixar dormir al meu llit, amb un per banda els hi vaig explicar una història del Robin Hood i van caure rodons. L’endemà al  matí esmorzar callos a cal Birres, la seva sogre és un artista, vaig flipar amb els callos i vaig repetir 2 vegades!!! jajaja, després vam sortir i vam quedar amb uns amics de Barcelona que van venir a Berga, Turisme, Atraccions altre cop i cap a dinar, després cafè i visita a Queralt, al fer un dia radiant, va estar molt bé, es veia tot catalunya des de Queralt i era preciós. Després, a casa, una dutxa i a sortir. Vam anar a un concert d’uns clons de Creedence Clearwater Revival que van ser brutals, molt ambient. Festa grossa! amics i a disfrutar. L’endemà al matí, al Zoo amb els nens… som-hi! Ens ho vam passar molt bé, però arribavem a casa totalment petats. Avui em costa molt!!! però a la retina encara tinc la memòria de molt bons moments.

Anuncis

Deixa un comentari

