Veure créixer els teus fills.

19 maig

Suposo que aquesta és l’aspiració de qualsevol pare. Veure com els teus fills es fan grans, com s’endinsen a la vida i com formen el seu caràcter. Crec que m’està passant. Veig com dia a dia, els meus fills van fent-se grans. Potser (i sempre víctima de l’obsessió que tinc per parar el temps) és degut a que m’hi fixo. Però canvien constantment. El divendres vaig anar al festival de final de curs del Martí, i vaig poder comprovar que realment creix en tots els sentits. Ja acaba P5, cosa que significa que l’any que vé anirà a Primària. Ho va fer molt bé, ja sé que això no serveix, perquè sóc un pare convençut, però realment em recorda moltíssim a mi. El Martí és reservat, però si se’l deixa o se’l coneix és un tabalot, quan surt a un escenari es posa en el paper i no té res a veure amb que sigui reservat, em fa molt riure. Realment, estava esperant la funció amb molta il·lusió, i ho va donar tot.El Quim que també va veure el seu germà em va dir que ja tenia ganes d’anar a l’escola del Martí per poder fer la funció… jajaja.

Pel demès, el cap de setmana ha estat intens (com no). Divendres funció del Martí i  sopar a casa amb bons amics. Vam fer asado argentino, per veure si entenem millor al Messi i el Tata, però no va sorgir efecte. Tot i això va estar molt bé. Va anar a dormir tard i dissabte al matí vam fer allò que posposavem cada setmana. Vam muntar estanteries, una barana al llit del Martí i vam fer endreça de juguets, vam dinar a la terrassa i vaig anar a veure el Barça. Amb tota la il·lusió intacte, anava a buidar-me, a deixar-me la gola per l’equip. No va servir de res!. Ja faré un post de final de temporada blaugrana perquè ara mateix nomès em queixaria i els crucificaria!!! Després vam tornar a sopar amb amics a una Braseria Japonesa que em va agradar molt, carn de Kobe sobre brases i bones converses, després vam anar a una terrassa a fer un cocktail i a dormir. Diumenge al matí vam ana a l’Illa que era  obert i després a fer unes tapes en un bar que em va agradar molt. Bikinis, un episodi de Blacklist, Game of Thrones i a dormir. Un cap de setmana de retrobament amb Barcelona que necessitava. Cansat però content.

Anuncis

Deixa un comentari

