De la France & more

26 maig

Aquest cap de setmana va començar el dimecres, ja que el dijous vaig marxar a Strasbourg per feina. Tot i ser per feina, vam marxar un grup molt variat però que em va agradar molt. Bona gent. Strasbourg es com un conte de fades, amb cases germano-franceses. Molt verd, molt net. Em quedo amb ganes de tornar-hi però per lleure, fer algunes birres pels carrers, menjar bé, gaudir més de la ciutat, ja que nomès en vam tenir un tast. Vam anar a la Junta General d’ACM (la nostra mare corporativa) i realment és un altre món. Tot i anar-hi a treballar ens ho vam passar bé. Vaig tornar divendres a la nit i vaig pujar a Berga, dos dies i tenia ganes de veure els nens. El Martí va tornar de convivències i s’ho va passar molt bé, i el Quim estava “enparat a tope” i em van fer mil petons. Regalitus i cap a Berga, van adormir-se pujant. L’endemà al matí al Carrer Major, uns futbolins al Negre i a passejar fins a l’hora de dinar. A la tarda tenia una reunió a les 4 i després vam anar a berenar amb la colla de la Gemma i meva. Realment, no tenim molt temps per estar junts, entre les obligacions que tots tenim, els compromisos i nens pel mig es fa difícil trobar-nos sovint. En aquesta ocasió era diferent, ens van muntar una tarda d’activitats preciosa feta des del carinyo i amb ganes. Vam fer jocs de pistes, vam xerrar i els nens s’ho van passar perfecte, ens van fer un regal i estavem en un núvol. Son collonuts! De totes les coses bones que puguem tenir la Gemma i jo, segurament els amics en son una gran part.

L’endemà al matí ens va tocar participar en l’organització de la BRB2014 (Berga-Rasos-Berga) com a secció de Curling que som, així que ens vam arremangar i a les 5:30 ja estavem muntant-ho tot plegat. Ens ho vam currar i la cursa va ser un èxit. Tothom molt content. Llavors, dinar a ca la mama amb tots els nebots i després a Barcelona. Un cap de setmana (com sempre suuuperintens).

 

Anuncis

Deixa un comentari

