Scooters & Tapes

2 juny

El cap de setmana passat ha estat molt bé. Potser perquè he fet moltíssimes coses. Amb un ull i el cap posat a Patum, he intentat complir amb la meva típica agenda de cap de setmana (moltes coses).

El divendres pizza + peli i sessió disco a casa meva, amb nens i grans ballant (els quatre que som a casa) molt divertit.

El dissabte al matí l’Scooter Club Berga feia una sortideta i hi vaig anar una estona, una meravella, amb molt bon rotllo i amb moments molt bons. Vaig plegar a la meitat perquè volia estar amb la família. Després de dinar reunió de Patum Infantil i després una estona al Carrer Major amb els nens, que s’ho van passar molt bé!

Després, vam anar a Cal Travé, que és com a casa, vam estar una bona estona fent tapes (que recomano) i xerrant/bevent. Després a la Plaça amb bons amics i a la Gene (com que l’ambient no estava per tirar coets vaig anar a dormir).

L’endemà el Tabal, però sense nens que eren a la platja amb els meus pares. Un tabal diferent… més tranquil. Vermut amb amics i a la tarda migdiada i anar a veure el meu avi, que està millor i m’alegra moltíssim. Baixar a BCN, recollir els nens i a sopar. Un bon cap de setmana i amb nervis perquè avui pugem a Berga a veure com el Martí fa la primera formació per fer de Turc (Truc). Molt content. Per contra a la feina vaig de cul i no arribo a tot. M’esperen unes setmanes dures… ja veurem com les capegem, el que està clar es que dimecres a les 12h seré a Berga i m’oblidaré de tot aquest mal rotllo laboral que ara mateix arrossego.

P.D.: El nen vestit de Turc era jo de petit, no el Martí, tot i que ens assemblem força!

Anuncis