Somio que volo però poc.

6 juny

Ahir a la nit, com de vegades em passa (suposo que fruit del cansament acumulat aquesta setmana) vaig somiar que volava. Fins aquí tot normal, de fet, crec que tothom somia algun dia que vola, però el  meu volar és una mica raro… no vololo a més d’un metre, un metre i mig. Els que em coneixeu ja ho sabeu perquè és una cosa que no és que em preocupi però és peculiar. Resulta que el meu volar depèn d’una mena de poder que nomès s’activa fent un salt i tirant-me a terra de panxa… de fet, agafo embalació i em tiro a terra de pit… llavors una mena de película gravitatòria m’aixeca de terra just quan estic a un centímetre del mateix… volo a un metre del terra i a més m’he d’empentar fent com si nadés a l’estil granota. Tot plegat molt raro, però és així. Vaig veure un video fa dies que em va fer pensar en això, crec que és el que descriu millor el meu vol.

Anuncis

Deixa un comentari

