Quan s’acosta la festa…

16 juny

Els que em coneixeu, sabeu que aquests dies previs a Patum estic insuportable, aquest any no se’n escapa tampoc. Estic molt raro. Tinc ganes d’acabar la feina i pirar d’una vegada, de ser dimarts a la tarda al meu poble. Dinar tranquilament i llavors anar a la Llar a ajudar en una Patum màgica, plena de vida. El dimecres, a les 12 sonen els primers compassos de la passada del migdia i els petits, elèctrics t’encomanen la diversió que més tard tindrem els grans. I a partir de llavors, tot és festa. Gaudir, disfrutar amb amics, família, parella, música, colors, riures… Aquella sensació a la panxa em segueix perseguint a dos dies vista, però , quan hagi acabat, tindré una patum més, un altre en la que hauré donat el millor de mi als que més estimo… no hi ha res millor.

Mentre, us deixo el meu dibuix que demà puntualment dexaré sobre la meva taula, visca la Patum!

byebye

I tanco amb video:

Deixa un comentari

