La tornada…

27 juny

Sense temps de res, sense tenir molt temps per fer-me a la idea de que he de seguir treballant per poder mantenir el meu ritme de vida, aterro a la feina, encara adormit, deixant de fumar (sempre ho faig després de Patum) i encara crec que amb ressaca.

Ha estat una Patum rodona, l’he viscuda com mai, amb moments molt divertits i amb companys de comparsa. Ha estat una Patum de unió, de fer junts, de sortir de festa, de mullar-me per fora i per dins i de nens…. he intentat fer-ho tot… i més o  menys ho he aconseguit. Ha estat força marcat per veure debutar a la Patum al Martí, a primera fila, movent-se amb soltura dins de la rotllana. Preciós. Les quatre guites a la plaça, les festes de dimecres i dissabte… tot molt bé.Després de Patum, ha anat  molt bé que sigués Sant Joan, que l’hem aprofitat a tope i ho hem passat molt bé. Un plaer veure a la meva família unida. Passat Sant Joan, el meu cumpleanys. 40 tacos. 40 anys i segueixo lluitant contra el temps. Segueixo fent com si en tingués menys, i de vegades fins i tot jo mateix m’ho arribo a creure. Ahir, la Gemma i els nens em van fer un regal d’un viatge a Formentera, cosa que em va encantar, perquè ho teniem pendent!!!.

Passo alguna foto i ja faré alguna reflexió més. Estic derrotat i necessito marxar de viatge uns dies.

 

