Post CanetRock014 & more

7 jul.

Doncs aquest cap de setmana hem anat a CanetRock014, amics i música, molta música, molta estona… bona combinació! Doncs això, divendres vam fer la festa del cumple del Martí amb els de la colla d’aquí a BCN ell i el seu amic Martí feien la festa d’aniversari conjunta. Dissabte matí, em vaig dedicar a arreglar el rec automàtic. Vaig estar-hi una estoneta, però ara crec que les plantes del balcó ho acolliran amb alegria. Una vegada feta la proesa vam posar la piscina al balcó i el Quim i Martí es van banyar una bona estona. Dinar i cap a casa de la meva mare per deixar els nens i anar a Canet. Vam decidir anar-hi en tren, i crec que va ser un acert. Vam arribar a Canet i vam pujar al plà ón es feia el festival. Parada en un lloc que feien Mohitos a 4€ i que es va convertir en el lloc de referència de la nit. I al concert. L’0rganització dels concerts va estar molt bé, tot i que em sobrava algun grup. Les barres, catering i urinaris un desastre, cues pertot i molt mal gestionat. Pel demès ho vaig passar de conya. Vam riure moltíssim, vam escoltar molt bona música i després de tota la nit, a les 7:45 arribava a casa. Durillo. L’endemà no podia dormir, així que vam anar de rebaixes amb la Gemma i a casa a veure una peli que em va agradar, Blue Valentine, no és el peliculón de l’any, però a mi em va agradar.

Anuncis

2 Respostes to “Post CanetRock014 & more”

  1. Mainstreamer 09/07/2014 a 8:17 am #

    Aquí hi he trobat a faltar un comentari sobre “el metge, el putot, la histèrica i el maletí”… perfectament podria ser el títol d’un curt o de vés a saber què!

Deixa un comentari

