Caps de setmana estivals

28 jul.

De tant en tant, s’ha de parar i fer un recés. Deixar d’anar de cul i dedicar-te als teus i a tu. Aquest cap de setmana m’ho he prescrit. El dissabte, havia d’anar a Arsèguel, com cada any és la meva cita inal·ludible. Aquest any, però, ha estat al·ludit. He prioritzat estar amb els meus i descansar. Feia masses setmanes que arrossegava un cansament que fins i tot em preocupava. Em fotia molt mal a l’esquena i no descansava, així que era una roda que no podia tallar. El cap de setmana ha anat molt bé, però, bon temps, nens, família, platja i piscina, gelats i orxates han acabat sent una teràpia més que efectiva per afrontar aquesta setmana com Déu mana (això i la visita a l’Osteopata d’avui). Hi ha hagut de tot, però en general m’ho he passat de cine (jo i tots). Pel record, algunes fotos que en fan de testimoni.

Anuncis