Una mica de tot

4 ag.

IMG_5537

Aquest cap de setmana m’he multiplicat de  nou, he intentat fer-ho tot i me’n he sortit, però no he descansat. Les coses van així. Divendres a la tarda el vam dedicar a uns amics que ens van venir a visitar, de manera que des de les 4h que vaig arribar a Sitges fins a l’hora de dormir vam estar amb ells. Ens ho vam passar molt bé, especialment els nens que van riure moltíssim, la bona gent et fa estar de bon humor i és necessari que estigui al teu entorn sempre.

El dissabte al matí vaig passar per Lleida, a veure un amic al que se li va morir el pare. Una putada. Una demostració més de que la vida passa en un click i que s’acaba sempre, abans o després, però s’acaba. Després vaig tornar a Sitges amb la família dinar a ca la meva germana, amb els nens jugant amb aigua, i després a dibuixar a casa. Tenia un encàrrec de feina i no vaig tenir més opció, així que fins a l’hora de sopar fent feina. Em va sortir força bé. Després de sopar un episodi de sèrie i a dormir, estava mort. El diumenge ens vam llevar i cap a la platja, ones grans, diversió assegurada. El Martí com una cabra, amunt i avall, amb la taula de surf… ens ho vam passar molt bé. Llavors, va baixar el meu avi, la meva avia la meva mare i la tieta, així que ho vam celebrar dinant tots junts. Vaig pujar a ajudar a la meva mare, un honor, veure com fa les coses, amb l’amor que cuina, és diferent a tots els cuiners del món. Va estar bé, l’arròs, com sempre espectacular. Després vam anar a donar un vol a Sitges i cap a casa, que la Gemma anava de concert. Em vaig quedar amb els nens i vam sopar un pà torrat amb diferents formatges, els hi va encantar! i a afrontar una setmana nova!

