Berga a tope!

6 oct.

Doncs aquest cap de setmana hem pujat a Berga. Pujar a Berga sense tenir plans, és acabar tenint-ne, acabes amb amics sopant fora, sempre hi fan activitats (encara que molta gent es queixi del contrari) i hi ha aquella tranquilitat en l’ambient que té la muntanya. Com sempre vem anar de cul, però va valer la pena. Divendres vam pujar, tenia reunió del Patronat i després vam anar a sopar i a fer uns Gins. Bones converses (una mica catastròfiques però bones) i molt bon rotllo. Un bon Gin i a dormir. L’endemà l’Scooter Club Berga feia el seu lluït i segón aniversari, així que com a mostra de respecte (tot i que no vaig poder passar-m’hi el dia) vaig anar-hi amb la meva aportació de vehicle i esperit (collons que poètic estic avui!). Després, amb la família a gaudir de un dia esplèndit i de mil activitats. Fent poble vaja!. Després de dinar, cafè amb els amics de tota la vida i a la tarda a caseta, al vespre vam tornar a sortir amb els nens, una festa, llavors va ploure força i ens vem veure obligats a tornar a casa. L’endemà va ser un gran dia, tot i que ja l’havia vista el dia abans, el diumenge estrenanavem de nou la furgoneta, planxa i pintura nova! com m’agrada, repintada de vermell i blanc (no vaig trobar cap color que m’agradés més) ha quedat perfecte. tot i que encara hi falta algun detall (sempre n’hi falten als clàssics) és una meravella vivent! El Martí flipava, li agrada tant… mirava tots els detalls, tots els botons, tons els amagatalls, n’és un entusiasta!. Vem anar a buscar quatre bolets, per fer un soparet, se’n fan prous per dir que n’hi han. Després de dinar vam anar a casa i vem baixar a BCN cap al tard… agotats però contents. Quin bon cap de setmana. Deixo alguna foto:

 

 

Anuncis
