Gran cap de setmana!

20 oct.

Quan acaba un cap de setmana com el passat, tornar a treballar se’t fa doblement difícil. De fet cada dilluns se’t fa difícil, però aquest més. El cap de setmana ha estat bàsicament familiar, però hi ha hagut temps de tot. El divendres vam anar a passejar a l’Illa Diagonal a donar un vol amb els nens, tenia que comprar regals, així que ho vam intentar fer-ho tot. Atraccions i regals. Després, vam anar a sopar a casa, ja se sap! Divendres Pizza i Peli! Va caure Gru 2. L’endemà al matí, vam anar a la platja, jo amb longboard i els nens amb patinet (martí) i bici sense pedals (quim). Vam riure molt i ens ho vam passar molt bé. Els dos hereus es van banyar, perquè feia moolta calor. Després, a la tarda els nens va anar a un espectacle de Mulan (era circ xinès) i al vespre al Koy-Shunka, que és brutal. Vaig disfrutar molt amb el sopar, vaig acabar super tip. Però sobretot va complir les meves espectatives. Un 10. L’endemà cap a Plaça Catalunya, on vaig viure una de les manifestacions més emocionants de la meva vida.

Parlaments propers, amb ganes, amb exigències. Mobilització ciutadana 100%. Un altre 10. Em vaig emocionar en alguns moments del parlament. Caminem amb determinació cap a un somni que m’ha acompanyat tota la meva vida, i ho tenim molt aprop. No és fàcil, però he viscut sempre amb l’esperança que malgrat tots els impediments guanyarem!. Vam pujar a Berga a celebrar el sant de la meva sogra i després tornar a Barcelona. Un pim pam!. Ha estat un molt bon cap de setmana, aqui teniu el reportatge gràfic.

 

Anuncis
