Nadal

29 des.

Si em fan definir què és el Nadal, tinc problemes, tot i no ser creient (ja és sabut), si que tinc molt respecte per les tradicions, m’agrada molt la manera que tenim els catalans de fer tradició nadalenca i com l’hem portat al nostre terreny. Els pastorets vestits de catalans, les pastoretes de pubilla i l’acció sol passar en les nostres contrades. Un seguit de valors que intento mantindre vius. Aquest any, el començament del Nadal ha estat molt bo. S’hauria de matitzar que per a mi el nadal més autèntic es el dels nens. El Quim i el Martí, han passat un nadal (pel moment) memorable, han gaudit com mai, amb l’il·lusió com mai i amb moltes ganes de Tió, Patges i Pastorets. He pogut dinar en família i allargar la sobretaula amb el foc a terra fins tard, dormir i passar-ho bé. De moment és perfecte. Ara tinc alguns dies per treballar, però tornarem a celebrar el que queda del nadal amb els meus. Deixo resum fotogràfic.

Anuncis
